søndag 7. juni 2009

Pinse helgen!

Huff,nå er det lenge siden jeg har blogget...igjen hehe!
Men skal prøve å få frem noen bilder om ikke annet da! Pinse helgen var jo helt fantastisk! Vi hadde besøk av familie og besøkte selv gode venner rundt omkring! Grillet og spiste god mat,og noen veldig gode og veldig store jordbær!

Kan vel si at et par slike tilsvarer en vanlig porsjon med jordbær hehe!

Vi dro på harry tur til sverige,for de har åpnet nytt stort senter der,og jammen gjorde vi noen gode kjøp! Mannen kjøpte seg nye joggesko halv av halv pris,(og i tillegg svenske kr hehe) og jeg fikk en fleecjakke og litt annet småtteri(til de to i magen hehe)Kunne ikke dy meg når jeg fikk 4 bodyer for 87 norske kr!(er vel lov å begynne å handle litt vel..)


Crocketen er inviet i år også,vi har bra plen til å spille det på! Selv om jeg tapte så det sang etter...2 ganger...ja ja! Skal nok ta igjen! Hehe! En deilig smak av sommer var det iallefall denne pinse helgen!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails