fredag 17. april 2009

Mine to små!



Her er mine to små nurk,som enda lever i magen min,og skal bo der i mange måneder til! Men etter 6 år med prøving og prøverør så er jeg endelig gravid! Har ikke villet skrive noe om det her før,da det har vært tidlig. Og vi ønsket å fortelle det til slekt og venner personlig først! Men nå er det ute! Jeg er 11 uker på vei,så det er tidlig enda,men jeg har alt vært på 2 UL og alt ser bra ut! Jeg gleder meg bare til fortsettelsen nå! Dette er helt utrolig!

Da vi var på ul nå sist,så lå de små å vinket og viftet med armer og bein! Det er fasinerende at de er så utviklet enda så små de er! 3,5 cm var de da! Og jeg er forelsket som bare det!

3 kommentarer:

Erica sa...

*smelt*

joliepolie sa...

For et fantastisk herlig - og etterlengta - bilde! <3

Merete (ikke innlogget bare..) sa...

Helt fantastisk :o) 2 skjønn små nurk som skal vokse seg store i magen. Klart du er forelsket, de er jo skjønne!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails