søndag 8. august 2010

Her er vi igjen

Det har vært litt dårlig med oppdatering av denne bloggen i det siste,og det er ene og alene fordi mamma har begynt å jobbe igjen. Så nå er det pappa som styrer heimen,og koser seg med de små :)

Lek og moro med pappa :)
Se på meg da,har fått meg turnsko jeg :) Har jo mange turnere i familien,så jeg må jo begynne tidlig. Jeg holder meg mest i ro jeg,altså jeg kommer meg bortover gulvet og dit jeg vil i ei vis fart,men jeg har ikke begynt å prøve meg på klatring enda.

Men det har denne lille klatremusa vår,hun er altså overalt,høyt og lavt. Og klatrer opp der det finnes noe å holde seg i. Det hender det går galt,og hun detter i bakken,men det går bedre og bedre. Balansen kommer mer og mer. Skal se at hun går før hun krabber. Hun skal nemlig gå hvis du tar henne i hendene. Er nok å gjøre for pappa som er hjemme nå ja ;)

Mamma syntes det var rart å dra fra de små den første morningen,men så var det så koselig å komme hjem til to glade unger som viste gjensynsglede :)

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Hei. Så nå har hverdagen med jobb kommet. Sukk... Kjenner følelsen med at det er rart å gå fra. Men det går seg til. Og så er det jo gøy å komme hjem igjen og bli møtt med smil og klem. :-)

Klem

Anonym sa...

Hei

Så store tvillingene er blitt. Tida går jammen fort. Håper dåkke har hatt en fin sommer. Her er det oppstart på jobb i mårra. Sukk... men men... det er jo hverdager det er mest av så vi må bare ta de med. er vel derfor vi setter så stor pris på fridagene også. Hils Frode
Hilsen Synnøve

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails