onsdag 20. oktober 2010

1 års dag :)

Tenk at det i dag har gått 1 år siden verdens fineste underverk kom inn i livet vårt. Verdens beste William og Ellinor som vi er så utrolig glade i og som vi nyter hvert sekund sammen med. At livet ble snudd helt opp ned er helt sikkert,men jeg klarer ikke huske hvordan livet var før dere kom til verden.

Lille fine William 20.10.2009

Lille søte Ellinor 20.10.2009

Og her er bursdagsbarna, verdens fineste bursdagsgutt.

Og verdens fineste bursdagsjente. Mamma og pappa elsker dere over alt på jord. Gratulerer med dagen småtrolla våre.

3 kommentarer:

Renatoz (DG) sa...

Hurra for bursdagsbarna!! Gratulerer så mye med ettåringer, nydelige er de begge to!! :)

Liv Siri sa...

Gratulera so masse me dagen so va i går!!! Eg tenkte på da for litt sio at eg måtte huska å senda melding...men eg glømte da, sorry...men eg e litt surrete for tio. Morfar dødde på søndag, på Kypros, og veldig plutselig. Håpa dåke hadde ein fin dag!

Elisabeth sa...

Gratulerer med de to fine 1-åringene. Gøye kakebilder i forige innlegg. :-)

Klem.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails