onsdag 9. februar 2011

Sykdom og sol!

Nå er jeg såååå lei sykdom...Iallefall omgangsyke og diarè. Har hatt det i hus i snart en uke,og jeg aner ikke hvor mange klesskift det har vært,eller hvor mange bleieskift. Stakkars små,det er så vondt å se dem slite sånn når de er syke. Og nesten alt de får i seg kommer opp igjen. På toppen av det hele fikk Frode også denne styggedommen,så han ble liggende hele søndag. Da blir det mye på meg,med to små syke som helst skal sitte i fanget eller bæres på hele tiden. Men heldigvis så kvikknet Ellinor litt til,så hun kunne iallefall leke litt alene på gulvet.

Mine tre goinger! Syklingene mine...


En av de tingene man gjør mye av når man er syk er å se tv,og det gjorde vi også. Takk og pris for NRK Super med barnetv hele dagen hehe! Ellinor koser seg på teppe med smokken i munn. (Smokken har de også fått hatt nå mens de er syke,vi har egentlig ikke hatt smokk på dagtid foruten sove tid,men alt sånt opphører når det er sykedom og mor er alene...)

William følger spent med,kommer HopsiDeisi og hinkelpinkel snart??

Søskenkjærlighet? hehe!

Min skjønne Ellinor,heldigvis er hun i bedre form,liker ikke når de små er syke...

William leker med sykebilen sin,bilde er litt blast fordi sola skinner inn på det. Sola ja....Monntro om vi ikke må ta oss en tur ut i den etterpå. Har vel nesten ikke vært utenfor døra siden lørdag...Nei nå MÅ denne sykdommen være over. Jeg vil ut å nyte sola!




Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails