torsdag 2. juni 2011

Dyre vafler....

Vi var i trøndelag i Konfirmasjon i helgen,og da kjørte vi opp! Og når man er ute å kjører så stopper man ofte opp på veikroer og rasteplasser. Spesielt når man har med barn i bilen. Og at det koster penger å kjøpe mat på veikroer det vet jeg. MEN.....Skal man virkelig godta at man må betale 25 kr for 2 vaffelHJERTER..... For det måtte jeg nemlig på Elgstua på Elverum. Hadde det vært for en vaffelplate så hadde jeg ikke reagert engang,men for 2 hjerter...Nei det synes jeg er hår reisende.... Det vil si at de tjener 125kr på en 2 vaffelplater(hvis det er 5 hjerter pr plate)
Som jeg skrev først her så er jeg inneforstått med at man må betale mer når man stopper på slike steder,men dette synes jeg rett og slett er urettmessige priser. Skal jammen meg begynne å selge vafler utenfor her jeg,å tjene meg rik på det... haha!
Hadde enda vaflene vært varme og ferske også så hadde det vært litt bedre,men de var kalde og lå inne i monteren sammen med all annen mat...

Det er kasnkje ikke for dyr,men det er for DYRT.....

1 kommentar:

Heidi sa...

Helt utrolig!!!

Da er det mye bedre å svinge en tur innom oss på Ottestad (rett syd for vikingskipet), å FÅ litt kaffe og vafler neste gang ;)

Klem Heidi og gjengen!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails