torsdag 2. februar 2012

Blåse støv av denne bloggen.....

Å hjelp og trøste så mye som skjer på denne bloggen...hehe! Nei det er ikke akkurat en godt oppdatert blogg nei. Jeg har rett og slett ikke tid og ork for tiden. Full jobb og 2 barn det krever sitt,så da har bloggen blitt liggende brakk en stund. Jeg håper at jeg kan få tilbake litt lysten til å blogge,men så er det hva skal jeg blogge om? Jeg har bestemt meg for å ikke legge ut så alt for mange bilder av ungene lenger. De er nå så store,og skal ikke bli lagt ut for hvermansen... Litt strengt kanskje,men det er et valg jeg nå har tatt. Det blir sikkert muligheter til å se de her dan og vann,men ikke som hovedfokus lenger.

Men nå har jo denne bloggen stort sett vært en mamma blogg de siste årene,så hva skal man da blogge om? Jeg har noen tanker og ideer,men har ikke tenkt å si noe mer om det akkurat nå ;) Vi får se hva tiden viser.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails