mandag 17. mars 2008

Påske


Oj,nå var det en stund siden siste oppdatering her ja...hehe! Ja ja,jeghar ingen unnskyldning,men her kommer et lite skriv igjen.
Nå er påsken i gang,iallefall for de som har ferie! Jeg skal jobbe,men det er greit,tjener noen ekstra kroner på å gjøre akkurat samme jobben som jeg pleier! Så får vi besøk av svigerforeldrene mine på skjærtorsdag,og det skal bli veldig hyggelig! Har ikke sett dem siden jula nå! Vi har pleid å reise til Ålesund i påsken,men i år så fant jeg ut at jeg ville jobbe,og da kom de nedover isteden for! Ellers så er det jo rene vår stemingen om dagen. Sola varmer godt og i blomsterbedet er påskeliljene,krokusen og tulipanen på full fart oppover! Det er så koselig! Håper bare det holder seg så fint igjennom hele påska! Har tenkt at vi skal ta oss en tur opp i holmenkollen,og frognerseteren når svigers kommer. Gå en tur for så å sette seg å ta en kopp kakao eller noe på frogener seteren etter på!Det er deilig det!
Ha en riktig god påske alle sammen!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails