søndag 10. februar 2008

Helg,Morsdag og vm i skiskytting!

Ja da var det jammen søndag igjen! Helgen er egentlig en dag for kort hehe! Skulle vært litt lenger,men men! Det har jo vært så fint vær i helgen! Strålende sol,og skikkelig påskestemning! Skulle jo ha vært ute å gått en tur,om ikke på ski,så på bena. Men det har jeg ikke gjort hehe! Er litt forkjølet,så jeg fant ut at det beste var å holde seg inne i varmen! Men det er jo greit å sitte inne når det er vm i skiskytting på tv;) hehe! Det er må være min favoritt vintersport! Helt utrolige prestasjoner! Ikke bare skal man gå fort på ski,man skal stoppe opp å skyte 5 blinker rett ned også! For så å sette avgårde på ny runde! Fantastisk! Og siden Norge gjør det så bra,så er det jo ekstra gøy å se på! Heia Norge!

I dag er det mors dag! Nå skal ikke dette bli en blogg hvor jeg bare syter om dette med barnløshet osv,men jeg må innrømme at slike merke dager blir litt såre... Men i dag skal vi feire mamma! Hun er et fantastisk menneske,og det er fint å gjøre litt stas på henne,utenom de vanlige jul og bursdagene. Synes det er flott at mødre har sin egen dag,for de gjør så mye for barne sine,og fortjener en oppmerksomhet!
Synes dette ordtaket sa mye om mors kjærlighet til sine barn:

Hvem er det som elsker meg og vil fortsette å elske meg med en kjærlighet som ingen tilfeldighet, ingen elendighet, ingen av mine feiltrinn kan tilintetgjøre? Det er du, mor. Thomas Carlyle

Gratulerer med dagen alle mødre!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails