søndag 22. juni 2008

Bøker

Jeg er utrolig glad i å lese bøker,men de siste årene har jeg egentlig ikke lest så veldig mye.Så jeg begynner igjen nå. Jeg leser en serie som heter Storgårdsfolk av Eva J. Stensrud,og den liker jeg godt,men det er bøker som jeg sluker på 3timer. og når de kommer ut hver 3.måned så er det litt lenge å vente. Akkurat nå har jeg begynt på Drageløperen av Khaled Hosseini,og synes den er veldig bra!
Ellers har jeg også lest hele shopoholic serien av Sophie Kinsella. Utrolig morsome bøker,veldig lettleste.Jeg lo så jeg grein mange ganger. Nå har min mor fått låne dem av meg,og også hun sluker dem. Man klarer liksom ikke å legge dem fra seg.Jeg er også nettopp ferdig med boken Laken,løk og kokosmelk av Cèlestine Vaite.Ellers har jeg veldig sansen for Margit Sandemo,og kunne tenke meg å lese Sagaen om isfolket,Heksemesteren og Sagnet om Lysets Rike,på nytt igjen! Det er deilig med sommer,når man kan ligge på plenen,eller på stranden med en god bok.Eller som i dag når det regner ute,og man kan sitte i sofakroken å nyte en bok!

God bok sommer!

2 kommentarer:

Erica sa...

Hmm...du får meg faktisk til å ville lese litt igjen. Drageløperen skulle jeg ønske jeg så på kino, for den var visst en fantastisk bok, ifølge mamman min. Jeg vil le, som deg, så det neste skjønnlitterære jeg skal lese, blir en Shopoholic-bok!! TAKK! Love you

Anonym sa...

Bøker er gull verdt! Det er så deilig å bare legge vekk alle tanker og leve seg inn i en historie. Jeg er også inne i en bokfase og sover nesten ikke om nettene for jeg klarer ikke legge fra meg boka ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails