søndag 1. juni 2008

Sykkeltur!


I dag har vi vært på den første litt lengre sykkel turen på 2 år... I forifjor så satte vi syklene våre i Hølen hos mamma og Helge,og i fjor så flyttet vi. Så derfor ble de ikke hentet før i år! Men så har Frode hatt en skikkelig shinnings på dem nå,og vi har byttet seter og nytt dekk på fram hjulet! Så da var det ingen unnskyldning for ikke å starte sykkel sessongen! Vi hadde et par s,å turer den dagen syklene var ferdige,men i dag tok vi en lengre runde! Kondisen er relativt dårlig kan man si... Og jeg er ikke så tøff på terreng sykkling heller... Men det er deilig å bli skikkelig svett på ryggen å føle at man trener! Så planen er å begynne å sykkle på jobb! Iallefal på dagvaktene! Gjorde jo det før jeg fikk lappen,så hvorfor ikke? Kan jo bare se på det som gratis trim,og en innsats for miljøet! Skader jo ikke å spare litt på drivstoffet heller når det koster 14 kr literen,og siden de truer med å sette den opp enda mer... Ja ja! Skal se jeg blir skikkelig sprek hehe,eller....

Ha en strålede uke!

Heidi

1 kommentar:

Anonym sa...

Kjempedeilig å sykle. Jeg kjøpte meg ny sykkel i fjor og er stolt enda! Sykler til toget nå når jeg skal på jobb, men hjemveien er seig. Bare oppover......Urk.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails