søndag 14. september 2008

Hjemme alenehelg med strikking og epleplukking!

I helgen har jeg vært hjemme alene! I g for seg greit nok,men jeg liker jo best når Frode er her også da! Han har vært på jobb tur til Barcelona(tror du jeg var litt misunelig eller....) Ja ja,han har nok hatt det fint! Fredag fikk jeg besøk av min mor og yngste søster! Vi var nede på Kolbotn torg (det ny åpnede senteret på kolbotn) Fikk shoppet litt,og spiste på kinarestauranten! Nam!
Ellers så handlet jeg litt garn til mine små prosjekter,så mye av helgen har gått med til strikking!
I dag(søndag) så sov jeg lenge(var på besøk hos et vennepar i går kveld)! Så da jeg endelig sto opp ble det mere strikking,frem til jeg bestemte meg for å ta en tur ut i hagen for å plukke epler! Vi har to eple trær(forskjellige typer) det ene er store røde søte epler på(kjempe gode) Det andre har en milion små røde epler på! Det er helt sant(iallefall nesten en million...hehe) Jeg plukket av det andre treet,og selv om vi har anskaffet oss en sånn gardena epleplukker,så nådde jeg ikke opp til de øverste. Men jeg tok det jeg rakk,og fikk to fulle papir poser! De er kjempe store,og jeg gleder meg til å bake eplekake og lage gele av de! Nam! Så det var min helg,snart klart for en ny arbeidsuke!

Ha en fin søndag kveld!

Heidi

1 kommentar:

Anonym sa...

Så flink du er som strikker. Skulle jeg ønske jeg kune og. Særlig når man kan strikke etter oppskrift.
Og heldiggris som har epletre a gitt. Vi har handlet på eplehagen hvor vi bor, jeg har lagt min elsk på Gravenstein eplene. NAM! Kjøpte en hel handlepose. Så nå skal det plantes i hagen også!!
Blir nok godt å få mannen hjem igjen, skjønt jeg godt synes han kunne pakket deg i kofferten.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails