fredag 12. september 2008

Hobby/juleforberedelser

Da har jeg begytn på nye juleprosjekter! Litt tidlig kanskje,men det går utrolig fort til jul,og jeg har en del som skal bli ferdig! Alt hva jeg lager kan jeg ikke skrive eller vise frem her,itilfelle noen av mottakerne ser denne bloggen hehe! Men noe har jeg tenkt å ta bilde av å legge ut! Jeg lager flaskenisser,enten til vin,brus eller Øl flasker og jeg har tenkt å prøve å lagen noen til eggevarmere også! Disse søte nissene pynter opp,og gjør mye utav seg i julestua!

Det er gøy å ha hobbyer,og jeg synes det er gøy å prøve å strikke forskjellige ting! Det er iallefall koselig å ha et strikketøy i hånda nå når det går mot høst og vinter! Koselig å sitte under et pledd med en god kopp kakao og et håndarbeid!

Bilder kommer senere!

1 kommentar:

Erica sa...

Det er jenta si det! Jeg tenker også litt jul for tiden. Det sprer utgiftene, og det gjør høsten koseligere.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails