tirsdag 28. oktober 2008

Et lite livstegn på en nydelig høst dag!

Det er ikke mange ting som er vakkrere enn en vakker solfylt høstdag! Og i dag er en slik dag! Ja nå har løvet begynt å forsvinne fra trærne,men det løvet so mhenger igjen er nydelig gult og oranget! Slik som på dette treet! (det er tatt i fjor,men vakkert allikevel)


Denne dagen ble vel ikke helt som jeg hadde tenkt meg,jeg våknet i morges med en kranglete rygg,og med den type jobb jeg har(hjelpepleier på sykehjem) så er ikke det så ideelt! Så da ble det en dag hjemme... Det er skikkelig kaldt ute,så jeg har fyrt i peisen,laget meg en kannen med god eple te,og koser meg på sofaen under pleddet,og med en god bok (selvfølgelig). Kanskje jeg skal ta en liten tur ut etterpå,det er jo godt å bevege seg litt når man har vondt i ryggen. Men jeg tror jeg må ha varme klær,for det er iallefall ikke bra for en stiv rygg å fryse! Ha en strålende høst dag!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails