torsdag 30. oktober 2008

En ny dag!

I dag er en sånn da som jeg velger å ta på meg gode raggsokker,strikket av verdens beste bestemor! Og kose meg med bøkene mine under et godt pledd på sofaen,mens varmen sprer seg fra ovnen! I dag er det kaldt og vått ute,og hvis man mot formodning må bevege seg ut,så er det godt å ha gode varme klær på,og støvler! I dag er det verken eller. Det er verken snø vinter eller høst,det er noe midt imellom! Litt snø er det,men mest sludd. I dag er en fin dag å være inne!

Litt fakta om dagen i dag:
30. oktober er den 303. dagen i året. Det er 62 dager igjen av året.
I 1904-Norges første permanente kino åpnet dørene. Det var Kinematograftheatret («Tolveren»), Stortingsgaten 12 i Kristiania.
Skihopperen Thomas Morgenstern har fødselsdag i dag.
Det er 2 år siden den folkekjære skuespilleren Aud Schønemann døde!
(Fakta opplysningene er hentet fra Wikipedia)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei kjære svigerinne!!
Virkelig kjekk og koselig blogg du har laget deg!!
Legger en link på skrivebordet mitt så jeg kan følge deg og *lillebror*!
klem, glad i deg og savner dere!!

Heidi sa...

Takk for det Torill! Hyggelig at du kan følge med! Det var egentlig veldig lett å lage en sånn blogg,du kan jo prøve du også hehe! Kan bruke det til å vise frem alt det fine du lager av lapper osv...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails