tirsdag 17. februar 2009

Bursdagsblogg!

Gratulerere til meg selv, idag er jeg 27 år! joohoo! Hehe! Ja ja,tida flyr! Er ikke ille å bli et år eldre,og jeg stresser ikke at jeg nærmer meg 30,men litt rart er det jo hehe!
Jeg har hatt fri i dag,og deilig er det! Så jeg sov lenge og våknet til 9 sms og 4 ubesvarte anrop på telefonen! Litt trøtt i dag ja,hehe! Koselig med hilsninger og telefoner!
Gaver har jeg fått også,gavekort på klær,penger og klær! Ikke værst! I ettermiddag var jeg og mannen på TGI FRiDAYS på Karl Johan og spiste god mat! NAM! Koselig!
Siden det er vinterferie,så er mange i familien og vennegjengen bortreist,så det blir ikke noe feiring,men mine svigerforeldre kommer en tur i helgen! Det blir koselig!

Klem fra Heidi

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails