onsdag 4. februar 2009

Ski tur!

De som kjenner meg vet at jeg aldri har vært noen stor ski løper! Det har heller ikke vært det jeg har higet etter å gjøre... Noe av skylden er vel "tvangs"turene vi Måtte på med skolen. Men så tenkte jeg,at det ser jo veldig koselig ut da,og det er jo bare å prøve! Så da vi egentlig skulle på hyttetur,men den ble avbrutt...så hadde jeg jo fremdeles skiene til min gode venninne her! Så jeg tenkt som så at jeg får prøve dem når jeg først har dem!
Så jeg fikk med meg to store og to små venner på ski tur! Det er mye snø rundt her,men vi tok turen til golfbanen hvor det er kunstsnø,og en fin løype rundt på banen! Passe for en nygammel nybegynner hehe! Og for mine to små venner!

I farta! Hehe


Synes det er kjempe fint at unger vil prøve seg jeg,og det er viktig å holde motet oppe!

Her er beviset,jeg har hatt ski på beina i år he he!



Det var faktisk litt gøy også,og det skal sies at selv om vi ikke gikk langt,så kjente jeg det i hofter og legger dagen etter! Men det er bare greit,betyr bare at man har brukt litt muskler det hehe!


3 kommentarer:

Erica sa...

Gratulerer!
Jeg har samme holdning som du hadde...
Koselige bilder.

Torill sa...

så flott!! håper det gav mersmak, det er jo en deilig måte å nyte naturen på da!

Erica sa...

Jeg har utfordret det ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails