mandag 22. mars 2010

Oppdatering...

Det har vært litt dårlig med blogging i det siste,og det har ingenting med at det skjer for lite...Det er nok heller det motsatte hehe! Det skjer for mye,og jeg rekker ikke alt hehe! Den siste uka har nemlig jeg og ungene vært litt syke(forkjølet) så da har all ledig tid gått til avslapping på sofaen hehe! For når ungene er våkne så har jeg (nesten) ikke tid til å sitte ned. De har nemlig begynt å rulle fra ryggen til magen! William begynte på onsdag,mens Ellinor fikk det til helt alene på torsdag! Men det er ikke alltid så lett å komme den andre veien igjen,så da skriker vi litt hehe! Så må mamma komme å hjelpe! Men det er kjekt å se verden fra mageleie. Å vi får jo tak i lekene våre hehe!

Å brått ble det mere morsomt å ligge på magen hehe!


Jeg er ikke kommet meg helt rundt enda her,men jeg er rett som det er overpå magen. Snart er vi over hele gulvet,så nå må mamma og pappa rydde unna ting snart!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails