tirsdag 4. januar 2011

Snøen laver ned....


I dag har det snødd ganske bra her,så nå er det hvitt over det hele. Og det var ikke akkurat det jeg ønsket meg...For jeg erindrer nemlig et par tunge turer med vogna i fjor vinter...Og i år er jo de to som er oppi vogna tyngre også...Jaja,får håpe jeg blir sprek av dette da. Nå ser det ut som treningstudioet "på treninga" jeg meldte meg inn i skal få åpnet dørene igjen også,så da får vi se da om vi får satt igang med treninga!( de måtte stenge pga kommunal saksbehandlingsfeil...)
På bilde sitter ungene på gravemaskina som har stått parkert inne på den nye plassen hvor garasjen skal komme. Det var veldig spennende å se på den,iallefall fra vinduet da de drev å gravde. William kunne sitte lenge å se på han :)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails