søndag 3. februar 2008

Snø,vinter og sport!

Det snør!!! Og det er er høye brøytekanter og dårlige veier overalt! Her om dagen så jeg ut av vinduet, ned på blomsterbedet rett under vinduet og da kunne det nesten se ut som om det var vår. For det var masse grønt oppi der. (nå var det nok ugress altså,men grønt var det iallefall) Ser jeg ut i bedet nå er det en halv meter om ikke en meter snø der! Det raser masse snø fra taket,og det høres nesten ut som det tordner! Jeg så liksom frem mot vår og sommer jeg nå. Ja jeg vet at det er tidlig,men siden det ikke var særlig mye snø i januar,så håpet jeg jo at vinteren ikke trengte å komme i februar heller! Det som er hyggelig med vinteren er vintersport på tv! Og i helgen har det vært NM på ski! Det liker jeg! Og til neste helg er det VM i skiskytting! Hurra!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails