tirsdag 1. juli 2008

award og utfordring

Fikk en award av Merete! Tusen takk for den!
Fikk også en utfordring så da må jeg vel bare svar hehe.


1. Hva gjorde du for 10 år siden?
Da var jeg akkurat ferdig på ungdomskolen,og skulle begynne på videregående. Jeg drev også fremdeles aktivt på med voltige. Den sommer ferien var litt spesiell,for det var liksom siste sommeren med den gamel skole gjengen.... Koselig!

2. 5 ting jeg skal gjøre i dag:
- Jeg skal rydde kjøkkenet
- Lese i boka mi.
- Sette på en maskin med klær
- Legge på nytt på senga
- Ringe bestemora mi

3. Snacks jeg liker:
Cheesdodles,nonstop og smågodt

4. Ting jeg ville gjøre om jeg var milliardær:
Da ville jeg ha betalt ned endel av gjelden vår,og satt av penger på sparekonto(for framtidige mål...) Så ville jeg ha reist. Og jeg ville nok ha gitt et større pengebeløp til en veldedig organisasjon,redd barna eller en annen humanitært organisasjon. Og familien hadde nok sikkert også fått litt!

5. Steder jeg har bodd:
Oi...Jeg har bodd mange plasser,det vil si ikke så mange plasser,men i mange hus hehe! Jeg har bodd i Stjørdal frem til jeg var 12. Da flyttet vi til Vestby,og senere Hølen. Så fant jeg drømme prinsenog nå bor jeg på kolbotn!

Denne utfordrigen og awarden sender jeg videre til Erica http://ericamamma.blogspot.com/ Hun er bare så nydelig og har de skjønne barna!



1 kommentar:

Erica sa...

For noen fine ord da, snuppa!
Tusen takk!!!
Jeg vet ingenting om dette bloggeriet, så dette skjønner jeg jo ikke helt da. En award? Som en Oscar? ;) Hehe. Og så skal jeg svare på spørsmålene i bloggen min? Jeg må nok ha det inn med teskje. Hilsen teskjekjerringa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails