søndag 6. juli 2008

Sommerfest,bading og lyn&torden!

På fredag hadde jeg besøk av fire gode kollegaer. Vi spiste stoooore reker,og drakk vin. Stemningen var veldig god,og vi lo og koste oss til klokken 01:30! Gøy,det må gjentaes!

på lørdag morning ble jeg vekket av en venninne som ville ha meg med på stranda,jeg var litt i koma kan man si,men jeg kom meg da opp etter vært. Kjørte ned på Breivoll å møtte Silje og familien der. Været var litt skiftende,men det var nydelig og varmt. Så varmt at jeg bestemte meg for å bade! Silje og jeg er like pysete,så vi bestemte oss for å hoppe uti vannet. Som sagt så gjort. Det var veldig deilig! Kan anbefales. At det var en 20 grader er iallefall sikkert!

på vei hjem igjen satte det igang å regne,og det lynte og tordnet noe helt forferdelig. Jeg så også at gradene sank fra 23g til 16 på 5 min...Brrr...

Ja ja,men det er vel sånn sommeren er,det ene øyeblikket varmt og deilig,det neste med torden og lyn!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails