fredag 14. november 2008

Endelig fredag!

Da er det på tide med et nytt innlegg her! I dag er det endelig fredag,og jeg har friiiii!!! Det er deilig det! Har lang fri denne helgen,det vil si at jeg ikke skal på jobb før på mandag kl 15.30! Dagen i dag skal gå med på å få litt orden her i heimen,lese litt og selvfølgelig strikke litt på verdens søteste sokker! Mormors tøffler heter de,og de er kjempe fine!! Har allerede strikket noen par!Ble kjempe imponert av meg selv da jeg klarte å strikke de! For de ser egentlig ganske vanskelige ut å strikke,men er lette når man lærer det!
Ellers så skal vi hjelpe til i en guttebursdag i morgen(lørdag), sønnen til et vennepar blir 6 år,og skal ha bursdagselskap i skogen,med litt forskjellige poste med oppgaver! Pluss bål og pølsegrilling! Og da er det jo greit å hjelpe til,iallefall når 6 åringen ble veldig glad da vi ville hjelpe til! Det er fint å kunne være "tante" til sånne gode unger!!!

Ellers så skal jeg og en venninne til Talinn den 1 desember! Jeg gleder meg så! Skal på spa hotell,og det skal blir deilig!Juleshopping blir det nok også,hehe! Kommer helt sikkert bilder og referat om den turen her!

Ha en fantastisk helg!

Klem Heidi

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails