søndag 16. november 2008

Lazy Sunday....

står det på sokkene mine! Og jammen har det vært en lazy Sunday også! Jeg har stortsett sittet foran tv`n å sett på langrenn og skiskytting! Pluss at jeg har strikket litt da! Og det har vært deilig! I går hadde vi nemlig en veldig aktiv dag! Vi hjalp et vennepar med å feire 6 års dag!Vi var i skogen,knall heldige med været! Vi tente bål,og hadde forskjellige poster med oppgaver! 16 aktive gutter som var med! Og det gikk utrolig bra! Det var grilling av pølser,Sjokolade kake og oppgaveløsning med litt godteri som premier! Jeg sto på posten hvor de skulle kaste piler på ballonger med karameller inni! Vi hadde hengt opp ballongene på treet og de fikk utlevert pilene og kastet etter tur! En kjempe suksess! De andre postene var ringspill på kjærligheter,og kaste risposer på hermetikk! Ingen av gutta ville hjem da vi skulle avslutte! Det var en kjempe aktiv bursdag,og det var noe annet enn besøk i leke hus og ikke minst høylytt lek i hjemmet....hehe!
På kvelden var vi invitert hjem til venneparet vårt på pizza,og det var 4 slitne voksne som sank godt ned i sofaen etterpå! Hehe!

Så derfor er det en lat søndag i dag,det vil si min mann holder på å jobbe nede i kryp kjelleren vår! Vi har litt vann som kommer inn,så han jobber for å få pumpa langt nok nedi slik at den suger unna vannet!

Ha en fin søndagskveld videre!
Klem Heidi

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails