lørdag 29. november 2008

Hvordan lære seg å strikke!

Jeg har fått litt strikke dilla i løpet av dette siste året,men jeg har stort sett bare strikket julenisser og vinvesker! (nå i det siste har jeg lært meg de fine tøflene) Men jeg kunne tenkt meg å lære å strikke etter mønster! Så derfor fant jeg denne siden på nett,og den er genial! De viser med video hvordan de ulike mønstrene og teknikkene skal strikkes,ja den er på engelsk,men videoene taler for seg selv! Vil du lære så kan du gå inn her ! Genialt!

Strikk i vei!

1 kommentar:

Ukjent sa...

hei:)
tusen takk for en koselig kommentar på bloggen min for litt siden. så fin blogg du har, og så flink du er med strikkepinnene. likte spesielt de brune og hvite tøflene.

ha en fin førjulstid og lørdagskveld:)

klem.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails