lørdag 23. mai 2009

14 uker

Jeg har vist vært dårlig på oppdatering av bloggen i det siste! Får bli noen bilde blogger nå da,sånn at det skjer noe her hehe! Her er mage bilder når jeg er 14+3. Bildene er tatt på kvelden,sånn at jeg er nok litt "større" på kveldene enn jeg er på dagen,men sånn er det! Det vokser iallefall!


Tenk at her vokser to små som skal gi både frustrasjoner og gleder til sine foreldre og andre i omgivelsene! Gleder meg jeg!

Det er helt topp å arve gravide klær,har en hel skuff full nå! Liker å ha litt å bytte i!

1 kommentar:

Anonym sa...

Dette innlegget skrev jeg en kommentar på for en stund siden, ser ut som den ikke ble lagret?!

Uansett - du er jo så flott! Så moro å se magen din strutte frem.
Så heldig du er som har noen å arve klær fra :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails