tirsdag 12. mai 2009

Dikt til gravide!

Dette lille søte diktet lå i innboksen min på Facebook,synes det var så søtt at jeg legger det inn her også! Jeg aner ikke hvem som har skrevet det,men er det noen som vet det så gi meg beskjed så skal jeg skrive det under!

Dette er en hilsen til mamma'n min fra meg
jeg ligger inni magen din og lengter etter deg
- for selv om vi er nærme nå, så gleder jeg meg til
å se deg smile søtt til meg og kose når jeg vil.

Det blir i lengste laget å vente sånn, jeg vet
men tenk - for meg har dette vært en diger evighet!
For deg er ni små måneder en brøkdel av ditt liv
mitt liv har ikke startet det, et rart alternativ...

Å mamma'n min, jeg gleder meg. Det kiler inni meg!
Tenk, om no'n små små måneder så skal jeg treffe deg!
Jeg kjenner dine lyder, jeg kjenner stemmen din
og om no'n små små måneder skal du få høre min.

Hvil deg, du mamsen!
Vi skal rocke natten sammen

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Heidi og Frode, Gratulerer så masse med graviditet, dere har en fantastisk tid i vente, det skjønner jeg:o) Jeg var en tur utom Torill her en dag, og ho fortalte at dere skulle ha små, og jeg måtte innrømme at jeg hadde smugtittet innpå her via hennes blogg, håper det var greit :o)
og hvem er så jeg? jo, jeg er Bente, fadderen til Eivind, vi har møttes i selskap, du får høre med Frode, han vet iallefall hvem jeg er, Lykke til videre, nyt magen, nyt livet og kos dere i morga på 17 mai, neste år er dere flere, klem fra Bente

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails