torsdag 10. september 2009

Dagen i dag!


Jeg har vært hos min kjære akupunktør Vibeke Fjeld som eier og driver Klinikk Fjeld på majorstua! Jeg har gått til henne fast siden slutten av Januar,da vi bestemte oss for å bruke de frossne eggene vi hadde i danmark! Hun er helt fantastisk! Hun har spesialisert seg på barnløse og infertilitet,så det var et lett valg da jeg skulle velge sted! Jeg er helt sikker på at det er hennes og nålenes fortjeneste at jeg nå sitter her med to små i magen! TUSEN HJERTLIG TAKK Vibeke!
Det er deilig å få et lite avbrekk hos henne,en liten halvtime på benken,med avslappende nåler i hode,øre,panne,rygg ben ja hvor som helst egentlig. Litt "dop" i en ellers hektisk hverdag!
Ellers så må jeg si at jeg begynner å merke tyngden på magen nå...Det er ingen tvil om at jeg har blitt mere imobil...Det skal veldig lite til før jeg blir sliten,og jeg gleder meg til disse siste ukene er ferdig!!! For jeg gleder meg så utrolig til å se de små!!!! Lurer så fælt på hvem de er,og hvilke typer de er! Ligner de meg eller Frode,er de like seg imellom? Mange spørsmål! Å det blir så stort!
På mandag var vi på omvisning på føden på Ahus,spennede,men også litt skummelt! Og på tirsdag var vi på fødselsforberedende kurs på kolbotn! Det nærmer seg med storm skritt! Mange tanker i hode om dagen,men først og fremst så gleder jeg meg til de små kommer!
Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Karianne sa...

Off ja, nå er det tungt. Får så vondt i ryggen jeg, for man sitter så vondt!
var på riksen idag, nå er de 2100 og 2200. Spennende!!
Hvordan ligger det ann med dine? Har du vært på noe ul i det siste?
K

tante sa...

Glede oss veldig te å treff de to små vi og ja, Heidimor :) Det va så koselig å treff dokk i helga, stoooor klem fra tant'n, e så kjempegla i dæ!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails