torsdag 17. september 2009

Gullkorn om det å få barn!

Det kommer mange gullkorn fra små barnemunner,også om det å få barn her er noen jeg har funnet på VG nett:

-Først blir moren bestøvet. Så fester støvet seg og begynner å slå røtter. Etterpå kommer babyen ut av en luke i enden av moren.

-Graverte damer går med babyen i ca 204 måneder.

-Dyr får avkom, mens mennesker får avleggere.

-Hvis man ikke klarer å få barn, kan legen lage i et prøverør. Men de fleste barn er laget med vanlig rør.

-Det er ikke så bra for gravide damer å ha eggelikør i urinen.

-Prinssesser forplanter seg på en annen måte en vanlig mennesker. De får ikke vanlige gutter og jenter. De får soldater, divaer, jomfruer og keiserinner

-Presten befrukter barna når han døper dem. Så samler han inn penger med håv. De pengene gir han til den rustfrie ungdomskolen til broren min.

-Hvis frøet fra faren ikke treffer morens egg, blir det bare en vanlig omelett av det.

-Det som er viktigst for mødre er at de får barn, hvis ikke må de være alenemødre hele livet.

-Babyer blir til i gjerningsøyeblikket

-I gamle dager var det ikke lov for faren å føde barn. De syntes det var umusikalsk. Men i dag er det vanlig at moren og faren føder barnet sammen.

-Først blir man celle, så blir man barn, så blir man mamma, så blir man bestemor, så blir man oldemor og så blir man tippoldemor. Til slutt blir man gjørme.

-Når man er sånn førti eller femti år, slutter damene å legge egg. Det vil si at de ikke lenger kan produsere folk. Hekkingen begynner sånn i fjortenårsalderen og varer helt til middelalderen

-Jeg er så glad for at jeg er født av mamma og pappa, det må være fælt å bli født av noen man ikke kjenner.

Så må jeg bare ta med et gull korn min kjære niese på tre år kom med; vi satt å spiste,og hun satt ved siden av meg så sier hun: -du har baby i magen. Ja svarer jeg. Det har ikke jeg,for jeg har fiskepinner kommer det konsist i fra henne. (hun satt nemlig å spiste fiskepinner hehe) Jeg lo lenge av den!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Måtte bare en liten titt innom siden jeg var på Torill sin blogg, var litt nyskjerrig på hvordan det gikk med dere, og skjønner at det nærmer seg, så spennede :o) lykke til videre no da :o) klem fra Bente i Ålesund

Siv sa...

Kjempebra! Ler så jeg griner!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails