tirsdag 20. april 2010

6 måneder

I dag er det akkurat 6 måneder siden jeg ble mamma og vi ble foreldre! 6 måneder siden hverdagen ble fullstendig snudd på hode! 6 måneder siden jeg fikk kjenne på en helt ny følelse. En følelse som ikke kan beskrives med ord,den må oppleves! Jeg viste ikke at det var mulig å føle så mye. Det jeg føler for disse to underverkene er helt ubeskrivelig.
Tiden går så fort,jeg skjønner ikke helt hvor det har blitt av den. Hvor ble det av de bitte små babyene mine som var så små og hjelpeløse? Gratulerer med halvt års dagen kjære barna mine :)

Det første (offesielle) bilde av William. Noen få minutter gamel og selvfølgelig den fineste gutten i hele verden :)

Ellinor titter frem fra teppe. Ny i verden,og verdens nydeligste lille frøken.

Her er de to små, eller skal vi si store?? De er små mennesker som vokser og utforsker verden rundt seg(foreløpig begrenset til stua og lekegrinn,men den vil stadig utvides)

Begynt å leke med ting har de også gjort.

Og de følger med på hva vi voksne gjør! Spesielt interessant er det når vi tar frem kameraet, ikke det at vi bryr oss så mye om å smile da,men vi skulle gjerne ha vært bort å tatt litt i det :)

Mine tre favoritter. Ingen i verden betyr så mye for meg som dere tre! Takk for at jeg har dere i livet mitt! Elsker dere alle så mye!

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Gratulerer med 6. månder. Tiden går så fort. Må nyte den så godt man kan. :-)

Klem.

ELIN sa...

Gratulerer så mye til begge med 1/2 års bursdag. Kjempeflotte og store har de blitt. Klemmer fra Elin

Erica sa...

Der er så fine... :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails