søndag 7. desember 2008

Tallinn 08

Har hatt noen riktig fine og late dager i Tallinn! Vi koste oss med Spa og gode bøker! Vi hadde 4 spa behandlinger inkludert i "pakken" og vi bestilte litt ekstra i tilegg! Må jo skjemme seg bort litt! Og det var jo så billig!!! 90min med "mudpakkning,og massasje" kostet 370 kr!Da har man råd til å kose seg litt da! Siden mange av behandlingene var på dagtid så ble det ikke så mye vi fikk sett av byen,men vi fikk vært på julemarked i gamle byen,og sett en del i den! Vi kjøpte oss engler også,hehe!


Her er "porten" inn og ut av gamlebyen! Var litt mørkt,og litt vanskelig å ta bilder,men men...


Her er Iselin på Julemarkedet!



Her er vi i en middelalder restaurant! Det var veldig mørkt der inne også,men det var så koselig! hadde vi dratt litt senere kunne vi ha opplevd sverdkamper også!




Enda et fra restauranten!

Jeg vil gjerne tilbake til Tallinn på sommerstid en gang! For jeg tror det er en nydelig by,men det var så kaldt og mørkt,at vi trakk inn på shoppingsenter i stede for å vandre rundt i mørket!

1 kommentar:

Torill sa...

hei du,
Bildene fra Tallinn bringer tankene mine ett år tilbake da jeg var der selv. Det er absolutt påkrevd med ett besøk til dersom dere ikke fikk sett særlig av byen i dagslys! fantastisk arkitektur, utrolige kontraster og utallige kirker!
klem,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails