søndag 21. juni 2009

20 uker Halveis!

Tenk at jeg er 20 uker på vei alt! Synes tida har gått så fort! Nå når jeg tenker tilbake på alt vi har vært igjenom,og at jeg nesten hadde gitt opp håpet på at dette skulle skje,så har jeg bare halve svangerskapet igjen!

Jeg må innrømme at jeg tar meg i å stryke og klappe på magen,mange ganger for dagen,og må innimellom minne meg selv om at jo det er to babyer inne der...hehe! Det er en helt utrolig følelse når man får et lite spark nederst i magen,og bli minnet om at "hei hei,vi er her vi"


Og jeg kan si at jeg føler en slik kjærlighet for disse to som jeg aldri trodde jeg skulle føle...Huff nå tårene igang her igjen...hehe! Gledes tårer da vel og merke!

Var på UL på mandag 15 Juni(har ikke blitt noe blogg om det,for vi har hatt besøk denne uka) Men det er noe av det mest fantastiske jeg har opplevd. Inni magen min turner det to små mennesker rundt,og de er så perfekte som det kan få blitt! Jeg gleder meg enormt til å bli kjent med dem,og få lov til å følge dem igjennom livet! Det er en gave dette,det er jeg sikker på! Skal se om jeg ikke får lagt ut et UL bilde ettervært også!

5 kommentarer:

Erica sa...

Nååååh! Enhver person med et hjerte blir jo på gråten av å lese ordene dine da! Tenk at du har kommet så langt allerede!
Vet dere ikke kjønn? Vil ikke vite?

Heidi sa...

Nei vi vet ikke kjønn,og vil heller ikke vite! Noe spenning må få være til slutt hehe!
Takk for hyggelige ord;)

Gitte sa...

Det er ikke bare ett, men to under, Heidi!! Gleder meg veldig til å se de to små kresne menneskene som har brukt så lang tid på å velge foreldre!! hehe...

Håper dere får en deilig sommer - den siste som tosomme i huset!
Stor klem fra Sarp!

joliepolie sa...

Jeg gråter litt, jeg også! Det er jo helt fantastisk at du er gravid, vennen!

Anonym sa...

Tenk det, gratulerer så mye med halvveis - allerede!!
Så flott du er!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails