tirsdag 30. juni 2009

Sommer og varme

At her er varmt er det ingen tvil om,men når gradestokken (på skyggesiden) sier 24 grader kl 09:00 på morningen,så ligner det mere på sydlige strøk enn Norge! Og når vi har soverommet på den siden,så sier det seg selv at jeg ikke orket å ligge lenger...

24 grader varmt!

Så hva spiser man da når det er så varmt??? Jo enten is eller bøttevis med melon(iallefall jeg hehe) Men det er jo ikke akkurat middag da,så her i huset har det blitt mye grilling,sånn etter solen har gått ned. Men man blir jo lei det også! Så her en dag forslo mannen i huset(jeg er har ikke kommet over sjokket enda) at vi skulle ha salat til middag. Og jeg er ikke vanskelig å be om å lage det! Det er jo så mange muligheter når det gjelder salat! Eneste kravet mannen hadde var at det måtte være litt kjøtt i salaten. Greit nok det!

Det ser jo godt ut da,og smakte himmelsk,og det var akkurat det som var godt når det var så varmt! Ellers så spiser vi litt reker og spekemat i sommer varmen(ja jeg fryser ned all spekematen jeg spiser...hehe)

1 kommentar:

Anonym sa...

Puh! Kjempevarmt nå om dagene. Det er jo selvsagt deilig, men kan nesten bli i overkant for en stakkars gravid.. Derfor er det godt med fri tilgang på is og isbiter ;) Blir mye lett mat her også, friske salater og grillmat. Nam-nam!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails