onsdag 18. november 2009

Andre dagen med bare meg og twinsa!

Ja så er det ny dag med alt ansvaret alene,jeg er overrasket over hvor rolig jeg selv er. Føles greit så langt,men det har jo bare gått noen timer,og kun ett måltid enda! Jeg sto opp kl 8,og har brukt formiddagen så langt til å gjøre klart til tur senere i dag! Vi skal nemlig på tur med tvilling gruppa,og så skal vi spise lunsj sammen etterpå! Hyggelig! Vi er en gruppe på 6-7 tvilling mødre som alle fikk tvillinger i løpet av 2009. Og da er det jo greit å utveksle råd og erfaringer! Og ikke minst kan vi møtes hjemme hos hverandre til lunsj,istede for å okkupere kaffeène rundt omkring! Hehe! Synes jeg hadde sett oss, 7 voksne med 14 unger hehe! hahaha! Må kanskje prøves en gang?



Englebarna sover etter morgen stell og mat,så nå skal mor benytte anledningen til å legge seg ned på sofaen en times tid,før neste mating!Må benytte meg av det mens jeg kan! Ellers blir dagen lang og slitsom!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails