fredag 20. november 2009

William og Ellinor 1 måned i dag!

Tenk at tvillingene er en måned alt da! Tida har gått utrolig fort! Og jeg må innrømme at jeg husker ikke "tida" før tvillingene hehe! Jeg synes de har sklidd rett inn i livet vårt,og det kjennes ut som de har vært her alltid!Her er en liten bilde serie av tvillingen for en måned siden og noen fra i dag!

Her er lille William helt ny,her veier han 2300g og ligger å ser på søsteren sin!

Her er lillestore Ellinor,kun få minutter gammel! Undres nok litt over hva slags verden hun har blitt født inn i! Hun veier 2600g her!

Mamma med sine små! Koselig å ha de begge på fanget!

William i dag 20 november! Han tar en cowboy strekk i vogga! Var på helsestasjonen å veide i går,og da veide han 3220g! Vokser og blir stor!!!Han har snart lagt på seg en kilo i forhold til fødselsvekten!

Nydelige Ellinor som også vokser,men ikke så mye som broren sin! Hun veide 3020g i går på helsestasjonen! Hun sover godt i vogga,og en stort sett fornøyd på dagen. Har litt vondt i magen sin på kvelden,så da har hun noen gråte tokter,men litt kos fra mamma eller pappa gjør ofte susen!
Her er de begge to,mine 1 måndte gamle gullunger! Det mest verdifulle jeg har! Kan med hånda på hjerte si at jeg aldri har følt for noen det jeg føler for disse to!

1 kommentar:

Gitte sa...

Grattis med 1 mnd's dagen, Ellinor og William!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails