fredag 20. november 2009

Toppen av lykke...

er å ha et nydelig lite barn sovende på armen,og vite at du er det eneste hun trenger for å ha det godt her i verden!

De er skjønne når de sover da! Min kjære Ellinor!

Jeg vil dele et par dikt som tante Heidi skrev i kortene til ungene da de fikk gavene sine,synes de var så fine!

Gleda er mest alt for
stor til å bera.
Hei vesle unge, velkommen
til jord.
Ubrukt er livet ditt-
ope ligg verda,
ventar,og gler seg til dine spor.
~~~~~~~~~~
Liten?
Jeg?
Langtifra.
Jeg er akkurat stor nok.
Fyller meg selv helt
på langs og på tvers
fra øverst til nederst.
Er du større enn deg selv kanksje?
Tusen takk for at du delte de diktene med oss tante Heidi! Gleder oss til å treffe deg og alle de andre! Stor klem fra Ellinor og William!

1 kommentar:

ELIN sa...

Så nydelig! Og flotte dikt :) Klemmer fra Elin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails