tirsdag 19. januar 2010

Award og utfordring




Jeg har fått denne awarden av Elisabeth ,med bloggen Lykkehjørnet . Tusen takk!!!


Med awarden var det en utfordring og det var å skrive 7 fakta opplysninger om meg selv,og å gi den videre til 7 personer i min blogg liste! Så her kommer de 7 fakta opplysningene!




Jeg er utrolig lykkelig og takknemelig over endelig å ha fått mine to nydelige barn.


Jeg er lykkelig gift med verdensbeste mann (har 8 års bryllups dag til sommeren,og det er 10 år siden vi ble sammen)


Jeg er et surre hue uten like.... (ikke noe jeg er stolt av,men det er en del av meg...)


Jeg elsker vintersport (iallefall å se på det på tv...hehe,er nok ingen skiløper nei,men skal nok komme meg på ski når ungene blir litt større...)


Jeg er en sjokoholiker... (iallefall etter at ungene ble født,og det skal være ren Freia melkesjokolade...)


Jeg er egentlig sjenert... (har bare glemt det... ;) )


Jeg er utrolig glad i familien og vennen mine ( de betyr alt for meg)




Så skal denne awarden og utfordringen gies videre,og da gir jeg den til:




En super tvillingmamma Karianne i en super tvilling gruppe


Super mammaen i dobbeltlykke (denne bloggen besøker jeg ofte)


Birgitte som har bloggen donormamma (denne fortjener du)


Merete og Dag Erland i Krokstien 7


Svigerinne Torill med bloggen Småstunder
Min venninne Erica
Johanne med bloggen Emmalill
Tar meg den frihet å gir den til May også jeg, med den flotte bloggen Myk start

1 kommentar:

Karianne sa...

Takk takk, tar utfordringen i morgen!! God natt:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails