tirsdag 12. januar 2010

Hjemme alene!

Nå som jeg er hjemme alene med dem hver dag,så må jeg finne ulike løsninger på hvordan å gjøre ting! Sånn som f.eks når de ikke vil sove mere! Jeg har bare et fang(og selv om jeg mange ganger har begge to på fanget,så er det greit med litt alternative løsninger),så da bruker vi babybjørn,vippestoler,ammepute og vente håndkle. (mange nye uttrykk som blir tatt i bruk når man har to små i huset..hehe)

Her er Ellinor på plass i babybjørnen,det er greit å ha den når en er våken,og man skal få gjort litt(som å brette klær eller rydde litt lett) Men ikke så greit når begge er våkne!

Her ligger de på vente håndkleet på badet! Veldig kjekt når man har to stk å skifte på,men den ene vil ikke ligge alene på stua! I dag lå de så fint på det håndkleet begge to slik at mor fikk tatt en kjap dusj!!

Flinke barn det tenker jeg!

1 kommentar:

Gitte sa...

De er jo så skjønne - og så utrolig like de var på bildene fra badegulvet!! Morsomt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails