mandag 4. januar 2010

Verdens vakkreste!

Alle foreldre synes jo deres barn er søtest og best i verden,og jeg er intet unntak! Mine er søtest og vakkrest i hele verden ;)

Bare se på dem da,er de ikke til å spise opp??

Hun er litt skeptisk min kjære Ellinor! Hun smiler bare når hun selv finner det for godt,og i den rette settingen ;)Ikke så lett å fange det på bilde iallefall...
Men broren derimot er en skikkelig sjarmør! Han sjarmerer mamman og pappan i senk iallefall!
Ikke så rart kanskje??

Og jammen klarte vi å lure Ellinor til å smile på bildet også! ;)
Som jeg sa,verden vakkreste!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Joda, jeg må være enig i at Ellinor og William er verdens vakreste, så vidt slått av Alida bare!! Hehe. Men seriøs. Åååh, så fine unger du har. Og nå ser de ut som ordentlige babyer også. Sist jeg var hos deg var de fortsatt litt sånn sviskete, hvis du skjønner. Skjønner at det er en stund siden sist nå. Treffes en gang denne uka kanskje? Stor klem til hele den deilige hurven, fra Iselin

Anonym sa...

Ja er vi ikke heldige som har verdens fineste barn?!? He he :) Flaks at alle mammaer synes at de er verdens heldigste!

Håper alt er vel!

klem klem Krisitne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails