søndag 23. mai 2010

17.Mai 2010

Endelig noen bilder fra 17.mai 2010.
Dagen startet med litt kaldt og grått vær,men det regnet heldigvis ikke. Jeg vurderte et lite øyeblikk om jeg skulle brå stryke bunadskjorta mi (unnskyld mormor,vet det er et nitidig prosjekt å stryke bunadskjorte...) men jeg hadde bestemt meg for ikke å bruke bunaden i år. Så da ble det heller de nye klærne jeg kjøpte før 17 mai!

Var ikke så mye pynting til dagen,men røde roser hadde jeg kjøpt inn til min kjære. (ja jeg kjøpte dem til mannen hehe)

Her er vi ute å venter på toget, det var egentlig midt i sove tida,men Ellinor ville ha med seg det som foregikk,så hun satt oppe i vogna.

Og når toget kom med musikk korps og greier,ja da skulle hun opp å rope hurra!

William derimot sov seg gjennom både korpsmusikk og russebusser.

Våkna til da vi var inne på stadioen!

Hadde jo pynta seg for 17.Mai da.Fin i skjorte og slips, og kjole! Neste år håper vi det blir bunader ;)

På ettermiddagen fikk vi besøk av morfar og onkel Kjell-Arthur. Vi grillet å koste oss!

Mamma hadde egentlig planlagt at de små skulle sove mens vi spiste,men de hadde hørt at 17 mai er barnas dag,så da skulle de være oppe ja ;) Se så fint de sitter i tripptrapp stolene sine da. Store barna mine <3

En liten kose stund på fanget til morfar før legge tid.Ellinor virket fornøyd med sin aller første 17.Mai feiring.

Har du hatt en fin 17.Mai? Ser ut som både Kjell-Arthur og William har hatt de.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails