fredag 21. mai 2010

Sommer og sykdom.


Jeg har enda ikke fått lagt over de nyeste bildene til maskina,men jeg sitter å leker meg litt med noen andre bilder. Så her er et av meg og ungene! Fant ut at det ikke er så mange bilder av meg sammen med ungene,sikkert fordi jeg er oftest bak kameraet hehe!
Da har sommeren kommet,og det er deilig,men vi har dessverre fått sykdom i huset. Stakkars frøken Ellinor har fått luftveisinfeksjon å har startet på penicilin kur. Vi håper det tar knekken på baseluskene fort!! Stakkars hun er så pjusk lille vennen. Men smiler og babler allikevel. William har også hatt litt feber,men er i fin form. Det var vist ikke bare bare at det gikk fra vinter til sommer over natta! Ingen som rakk å aklimatisere seg. Og siden ungenes rom er det som har sola mest i løpet av dagen,så har de flyttet inn til oss igjen for en periode. Iallefall så lenge frøkna er syk. Er mye inn og ut av senga for oss også nå når hun er dårlig...
Ønsker alle en riktig god pinse. Håper været holder seg,selv om mld ikke var like gode hele helgen.

2 kommentarer:

dobbelmamma sa...

Slisomt med sykdom !!! Vet alt om det... Håper på god bedring snart.

Her er det heller ikke så mange bilder av mamman og ungene. Veldig vanskelig å få til, i hvert jeg som stort sett er helt alene :-) Og så glemmer jeg å be venner og familie å ta bilder når vi er sammen....

God pinse til dere også !!

Erica sa...

Du er så nydelig mamma, Heidi!!
Barna og, men det vet du vel... ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails