søndag 23. mai 2010

Siden sist i bilder


Ellinor og William (+jeg og Frode) er så heldige at vi har masse gode venner,små og store rundt oss! Og her er det Hedda som er snill å gir Ellinor kveldsmat! Senere på kvelden gikk hun tur med tvillingene slik at de sovnet i vogna si! Godt å ha gode venner altså ;)

Tante Torill og onkel Trond kom innom på besøk, og det var så koselig. William synes nok de bor litt for langt unna....

Tante Torill tok med seg William i bæresela å gikk en tur ute! Det var så behagelig at William sovnet der han satt hehe!

Ellinor og tante koser seg. Kom snart igjen!!!

Hmmm,Ellinor synes svisker er godt,men det ser jo ikke ut når vi spiser det da hehe!

Eller hva William??Ikke rart mamma har tatt på dere smekkeforklær hehe!

Mamma og Ellinor tøyser ved bordet.

Det må det bli en slutt på mener William,så tok han tak i øret...hehe

Jeg er litt syk jeg,men er fornøyd allikevel. Iallefall hvis jeg får sitte i stolen min å følge med på hva mamma og pappa gjør ;)

Var det noen som sa sjarmtroll?? Jeg syntes så tydelig det,hehe!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails