onsdag 7. januar 2009

1 års bloggen!

Bloggen min er 1 år i disse dager! Grattis for meg hihi! Det har gått mye bedre å holde en blogg i live enn det var med hjemme sider...Sikkert fordi det meste man gjør i en blogg er å skrive! Så har man jo funnet noen blogger som mån gjerne vil følge med på også da! Det er koselig å få meldinger og kommentarer i bloggen sin også,så det håper jeg dere som leser fortsetter med! Så skal jeg bli flinkere til å legge igjen en hilsen der jeg leser også! Det blir noen ganger slik at man bare stikker innom å leser,men jeg vet selv hvor glad jeg blir når noen legger igjen en hilsen til meg!

I dag skal jeg på kveldsvakt! Og det har vært deilig å hatt noen dager nå som jeg kunne ha sovet litt lengre! For jeg har følt at jeg har vært på minus siden med søvn i det siste! Men nå er jeg ganske så uthvilt,og det er greit å gå på jobb!

Ha en fin dag videre!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails