søndag 4. januar 2009

Godt nyttår!


Se så fint det er med rim på trærne! Min kjære var ute å fotograferte litt her en dag! Og her er et bilde fra uten for hos oss! Flott sant?
Men godt nytt år alle sammen! Det er jammen meg blitt 4 januar alt. Det nye året har ikke rukket å gjøre så mye av seg for min del enda! Men jeg har rukket å jobbe alle dagene da...hehe! Ja ja,sånn er det med mitt yrke,vi kan ikke bare stenge "sjappa" for helligdagene!
Vi hadde egentlig planer om å kaste ut jula i dag,men så langt har vi ikke kommet i dag! Jeg var helt kake da jeg kom hjem fra jobb,så jeg sovnet på sofaen! Men det kommer en dag i morgen også! " ja vi få håp at det bli likar i mårra" hehe!
Ha en strålende søndag kveld!
Klem fra

1 kommentar:

Erica sa...

Vakkert bilde :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails