mandag 26. januar 2009

Bildeblogg!

Ja da var det mandag igjen,og jeg må vel si at helgen har stortsett vært jobbing...Men litt sosialt har det da også vært plass til!
Fredag kveld var vi hos N og A å det er jo alltid hyggelig. Lørdag var det stort sett langrenn og skiskytting før jeg måtte dra på kveldsvakt! Når man da kommer hjem igjen er det bare å gå å legge seg,for så å stå opp tidlig på søndag! Søndag ettermiddag var vi invitert på hjemmelagde kjøttkaker hos mamma og Helge i Son,kjempe koselig,og veldig gode kjøttkaker! NAM!

Vi måtte jo selvfølgelig ta med kameraet nedover,så jeg fikk tatt noen bilder med det. Jeg er som sagt ikke veldig "kjent" med kameraet enda,men synes jeg får tatt noen fine bilder med det!


Måtte jo selvfølgelig se håndball kampen! Spennende,og slitsomt!


Heldigvis så gikk det "vår" vei hehe!



Mammas fine vase med koselig blomst!


Familien krull i ull var også på besøk hehe!



Og min lille søster hadde tent ALLE lysene som var i huset før vi kom! Koselig det da!



Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails