mandag 26. januar 2009

Stolt!

Jeg er stolt av meg selv! Jeg har jo nevnt her at jeg har hatt strikke dilla i år!Men jeg har ikke prøvd meg på så veldig "inviklede"ting enda,før nå! Jeg fant frem min bestemors hjemmestrikkede selbu sokker,så tegnet jeg av mønstret,og satte i gang! Siden jeg ikke har lært heler eller tommler enda,så ble det en pulsvarmer,men jeg er stolt over denne altså!


Etter å ha sniklest i bloggen til denne damen ,så fant jeg denne morsom oppskriften! Den lød navnet "lykke i skogen" og jeg falt pladask,og fikk lyst til å prøve! Det har blitt et par "leggvarmere" og et par pulsvarmere!


3 kommentarer:

Torill sa...

heisann, klart du skal være stolt!!! Flott å få til dette på 5 pinner, kjempeflink er du! Elisabeth Augusta var et kjent navn; hun er quiltevenninne med lederen i Quiltelaget vårt -morsomt sammentreff!

klem fra meg

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Tusen tusen tack för gratulationerna!!

hälsningar Prinsessan 3 år

Wenche sa...

Ja, Elisabeth Augusta er en av mine beste venner.......skal sende link til henne........

Begynne på slike votter som nybegynner står det respekt av.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails