mandag 19. januar 2009

Mandag

Da er ukas første arbeidsdag over! Jammen gikk den fort. Det startet jo litt hektisk med 40 cm ny snø....Heldigvis hadde min kjære vært ute å måkt vekk mye i går kveld,men det var kommet en god del i natt også! Fryktet at det skulle være dårlig brøytet frem til parkeringen på jobben,men heldigvis der var det fint! Nå når jeg kom hjem har jeg brukt en god halvtime på å måke litt sånn halv tung nedkjørt snø... Det er liksom så kjekt at brøytebilen legger igjen all tung snø rett i oppkjørselen vår...ja ja,det er jo ikke noe annet å gjøre for brøyterne,men kjipt for meg! Eller skal jeg heller si bra?? Jeg mener nå fikk jo jeg en god gratis treningsøkt! Jeg tror jeg skal bli flinkere til å snu ting til det positive! Det gjør det hele så mye lettere! Kanskje det kan bli mitt nyttårsforsett(hvis man kan komme med nyttårsforsetter langt uti januar da??)?
Jeg gjør det,så får vi heller kalle det et januar forsett da hehe!

Ha en fin dag videre!

Klem fra Heidi

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails