fredag 26. desember 2008

Den stille julefred!

Da skriver vi den 2 juledag allerede,og her er ro og fred i huset! Julaften feiret vi hos pappa,og fikk god mat og drikke! Til å være 6 voksne mennesker synes jeg det var utrolig mange gaver under treet! Koselig det! Jeg har vært fryktelig forkjølet denne julen,så jeg har måttet gå tidlig fra jobben de to dagene jeg skulle jobbe! Hadde det ikke vært for at det var jul,og ikke så lett å få folk,så hadde jeg nok blitt hjemme! Men det er jo så koselig å være sammen med de gamle også!

1.Juledag var vi hos mamma i son,og der fikk vi deilig stek! De feiret jul i eget hjem for første gang på mange år! Har alltid reist oppover til trøndelag i jula di!

I dag skal vi ha besøk av pappa,Hilde, Roger og Anne Marie! De skal får servert Kveite! NAM,jeg gleder meg! Det er så godt! Så nå får vi bare håpe at potetene ikke koker i stykker,og at fisken smaker bra! Hyggelig å få arrangere selskap her hjemme også,når man først er hjemme i julen!

Ha en fortsatt fin jul!

Klem fra Heidi

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails