tirsdag 30. desember 2008

Takk for det gamle,velkommen til 2009

Inspirert av en mail fra min kjære svigermor,så skriver jeg nå muligens den siste bloggen i 2008! Jeg tror ikke jeg rekker noen i morgen! Man skulle vel ha hatt en liten årskavalkade nå sånn på tampen av året,men det blir litt sånn sporadisk hva jeg kommer på dette!

Året startet som så mange ganger sammen med gode venner i festlig lag! Våre gode venner N og A er alltid med oss,og betyr utrolig mye for oss! Og det er stas å få være "fille onkel og tante" til verdens beste gutter! <3


31 mars er en dato jeg aldri kommer til å glemme,da tok mitt kjære søskenbarn livet sitt! 25,5 år gammel. En tragedie som familie og venner aldri kommer over! Det var helt forferdelig! Begravelsen 10 April er noe av det tyngste jeg har vært med på! Samtidig var det en flott og verdig begravelse! Tommy,vi glemmer deg aldri!

Mormor og farmor feiret begge runde dager i år,og ble markert på sitt vis. Morfar ble 75,og svigerfar 65! Et vennepar av oss fikk datter nr to,og to andre venninner venter hvert sitt,henholdsvis nr 3 og nr2! Det er vel de store begivenhetene i årets løp!


Ferien tilbrakte vi på Kreta,og syntes det var nydelig!

Ellers så jobber vi begge i de samme jobbene som før,selv om jeg har søkt på et par andre jobber dette året! Vi får se hva fremtiden bringer!Kanskje er drømme jobben der ute,og dukker opp til neste år,eller så blir jeg ved det trygge og faste på Greverud! Jeg trives veldig godt!

Hvilken drømmer og visjoner jeg har for 2009 har jeg ikke tenkt på enda,men at det er ting man har lyst til å utrette,eller prøve er sikkert!Men jeg er heldig som har en god snill mann,famile som er glad i meg og venner man vet stiller opp alltid!

Så takk for det gamle året,og ha et riktig godt nytt år!

Klem fra



4 kommentarer:

Erica sa...

Godt nytt år, Heidi! Ønsker dere alt godt i året (vel egentlig åreNE) som kommer :) Håper på å se deg snart. God klem

Anonym sa...

Hei Heidi!

Kom over siden din etter å ha blitt tipset om Torill`s blogg. For en kjempefin side. :) Tusen takk for julekortet fra deg og Frode. Det rakk frem på selve julaften!! Vi har "som vanlig" ikke sendt julekort i år heller... Ønsker deg og Frode et riktig godt nytt år fyllt med masse moro og glede. Kanskje vi klarer å treffes i år?? Hils Frode.

Klem fra "hessarampen" (spør Frode så skjønner han hvem det er...)

Torill sa...

Godt nyttår! Hilsen fra Torill og Amund!!

Heidi sa...

Koseli gmed hilsninger fra kjente og kjære! (jeg hadde mine mistanker om at det var deg Synnøve hehe,men jeg måtte forhøre meg for å være sikker!)

Gøy å blogge når man får hilsninger tilbake!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails