mandag 22. desember 2008

Nå har vi vaska golvet...

og vi har pyntet tre!

Og så har vi(litt forsinket) fått skrevet noen julekort som skal i posten i morgen! Nå er det julestemning i huset(og jammen begynner jeg å få litt jule fred i meg også)
Juletreet ble så fint(bildet kommer senere). Ingen av oss som er vant til å pynte treet før lillejulaften,men i år ble det slik!

Ellers så har jeg fått meg en I POD Nano i julekalender gave! Hehe! Min mann har nemlig i hele desember gitt meg ledetråder som jeg skulle finne ut av hva var! Og hvis jeg fant det ut så skulle jeg få den hehe! Så i går fikk jeg noen ledetråder som gjorde det hele mye lettere! (jeg har fått lov til å stille ja/nei spørrsmål) Artig med kalender!

Ha en strålende mandag!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails